donderdag 12 mei 2016

24 uur_1

Volgend weekend loop ik als deelnemer mee aan het sponsorwandelevenement 'de 24 uur van Woerden'. De Constantijnschool, waar Willy werkte, heeft (mede) ter nagedachtenis aan Willy een team ingeschreven en ik ben uitgenodigd een aantal uren mee te doen. Natuurlijk doe ik dat, want ik vind het een geweldig en ontroerend idee. De opbrengst van de sponsoring is voor een inloophuis 'Leven met Kanker', hier in Woerden en voor het Prinses Maxima kinderziekenhuis in Utrecht, ook gericht op behandeling van kanker. We lopen 24 uur lang in estafettevorm door het stadspark van Molenvliet, er zijn ook extraatjes voor het publiek zoals muziek en foodtrucks. Langs de wandelroute plaatsen we kaarsenzakken ter herinnering aan, of ter bemoediging van kankerpatiënten....
Wil je sponsoren of  supporteren: klik hier voor meer informatie of doe wat geld bij mij in de brievenbus.

Geen opmerkingen: